hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|استفاده از تجارب دیگر شهرها توسعه می‌آفریند/اعلام آمادگی شهرداری قم برای افزایش تعامل با شهر میانه

قم|استفاده از تجارب دیگر شهرها توسعه می‌آفریند/اعلام آمادگی شهرداری قم برای افزایش تعامل با شهر میانه

شهردار قم در یکصد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور امام‌جمعه و اعضای شورای اسلامی شهرستان میانه برگزار شد، گفت: اگر از تجارب شهرهای مختلف بتوانیم استفاده کنیم شهرها توسعه خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با تاکید بر اینکه تعاملات شهرداری قم در راستای خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: اگر از تجربه‌های مدیریتی موجود در شهرهای مختلف استفاده شود، به‌طور قطع موجب حرکت در جهت تقویت شوراها خواهد شد.

شهردار قم افزود: شوراها به‌عنوان مجلس‌های محلی باید تقویت شوند و در این راستا تجربه شوراهای اسلامی شهر به‌منظور ارتقای خدمات و کاهش هزینه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

وی از آمادگی این نهاد برای افزایش تعامل و انتقال تجربیان میان قم و میانه تاکید کرد.

امام‌جمعه شهرستان میانه نیز در این جلسه، تعامل میان شهرداری و شورای اسلامی شهر قم را زیباترین الگو برای تمام شهرها دانست و گفت: این تعامل مصداقی از یک الگوی خوب برای تمام شوراها و شهرداری‌های کشور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله محمدی با اشاره به جایگاه والای قم در احادیث، افزود: این شهر ام القرای جهان تشیع و سرچشمه علم است که باید از این جایگاه توسط مدیریت شهری قم حراست و حفاظت شود.

شهردار شهر میانه نیز در این جلسه بابیان اینکه رواقی برای امام رضا(ع) برای خدمت به زائران در این شهرستان ایجادشده است، گفت: با همکاری شهرداری قم و میانه این آمادگی وجود دارد تا رواقی پیرامون حضرت معصومه(س) ساخته شود.

مهدی میرزایی با تاکید بر ضرورت تعامل شهرداری میانه با قم، گفت: شهرداری میانه، نیازمند استفاده از مشاوره‌ها و خدمات مادی و معنوی شهرداری قم است تا تعاملات میان این دو شهر افزایش یابد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد